Fashion

Uită de Louis Vuitton și Hermès! El e noul brand simbol al bogătașilor

alexandra dutu
May 28, 2018 13:38 PM

Louis Vuitton și Hermès sunt renumiți pentru luxul lor, însă nu au nimic pe lângă Goyard, un brad parisian de 200 de ani. Casa Goyard a fost construită ca o afacere discretă, ceea ce a transformat-o încet în cel mai nou status-simbol al oamenilor bogați.

Pe aceeasi temaIkea și Virgil Abloh fac casă bună - la propriu

Meghan Markle, membrii familiei Kardashian, Gwyneth Paltrow sunt numai câteva dintre celebritățile care au fost surprinse purtând produse Goyard.

Prețurile produselor Goyard variază de la 300 de dolari la peste 59.000 de dolari.

Strategia folosită de Goyard a fost discreția. Nu se promovează acu ajutorul campaniilor publicitare, e-commerce sau a celebrităților. Foarte rar acordă interviuri, iar produsele ajung pe piață doar ocazional.

”Luxul este un vis și a dezvălui prea mult din ceea ce se întâmplă în spate ar spulbera magia. Noi credem că a ”șopti” încet la urechea cuiva este mult mai elegant și mult mai eficient decât dacă ai țipa în gura mare”, a declarat purtătorul de cuvânt al casei de modă Goyard, potrivit businessinsider.com.